JENNY

Kategori: OM OSS

Det är alltså jag som är Jenny! Jag är bosatt i centrala Göteborg & är 14 år gammal, fyller 15 i oktober. 
Är väldigt dålig på att komma på intressant fakta om mig själv men jaa.. är helt beroende av x-antal tv-serier som t.ex. Pretty Little Liars, jag älskar mina två katter och det jag helst gör på min fritid är att umgås med mina vänner!
 
I sommar ska jag inte bara på språkresa, utan efter de 3 veckorna i L.A ska jag stanna kvar i 2 veckor för att åka runt i Kalifornien med min familj. Det ska verkligen bli superkul! :)
 
Jag kommer antagligen fylla på med mer info om mig senare, sen så kommer ni ju få lära känna mig och Tova litegrann genom bloggen. Men ja, det var det jag kom på och hann med nu! Hörs senare, xx. 
 
 iPhone kvalité, men här har ni en bild på mig! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: