1.DAG.KVAR

Kategori: INNAN RESAN

Ögonbryn och fransar färgade, solkräm och mygg-roll on grej köpta och nerver på spel, haha. Är hur spänd och excited som helst nu, vi åker ju imorgon!! 
 
Det var för ungefär 280 dagar sedan jag bestämde mig helt för att åka och vi bokade resan, och nu är det endast en dag kvar. En dag. Om mindre än 24 timmar står jag där på flygplatsen, med Tova, och möter upp de andra som åker från Landvetter, Göteborg. Helt overkligt att jag ska åka till andra sidan jordklotet utan föräldrar, och dessutom vara där i hela tre veckor! 
 
Är extremt glad att jag har Tova med mig på resan, även fast många säger att det är bättre att åka själv för att man utvecklas mer osv. Tova vet jag ändå kommer finnas där för mig under hela resan, och jag kommer finnas där för henne. Det är en trygghet att vi har varandra och vi kommer ha detta minne att dela resten av våra liv. Gud vad det kommer bli grymt! 
 
Nu har jag i princip packat klart, kommer lägga upp en packlista ikväll på det jag har med mig/tycker är viktigt att ha på resan. Hej sålänge! :) 
 
/Jenny
 
 

Kommentarer

  • Nina säger:

    åh blir roligt att läsa om din resa! Så mycket jag kan då haha för om 3 dagar är det min tur att åka iväg! :D

    Svar: Kul att höra att vi får någon följare, haha! Vi kikar in din blogg och följer din resa också :)
    Jenny & Tovalisa

    2013-06-22 | 14:49:40
    Bloggadress: http://fames.se/ninasova/

Kommentera inlägget här: